Uzun soluklu bir yolun ardından..

Geri döndüm! İşte buradayım! Blog tutmaya başladığımdan beri hayatımda o kadar çok şey değişti ki! Bunlardan en büyüğü, yıllardır kayıp olan babamı buldum. Tabii ne kadar "gerçek" bir baba olduğu tartışılır. Yaklaşık 20 yıldır görmediğim babamla tanışınca neler oldu neler! Bunları zaten daha önce blogda yazmıştım. Fakat bir süredir ne blogda, ne facebook'ta, ne de twitter'da aktif değildim. Bunun, daha doğrusu bunların nedenlerini, tek tek bloga yazıcam fakat ilk olarak bu yazıyı, geri döndüğümü ve bloglamaya devam edeceğimi bildirmek için yazıyorum.. Bloglayamadığım ve aktif olmadığım süre içerisinde başıma neler geldi neler! Tahmin bile edemezsiniz! Aktif olmadığım zamanlar için yazılarımı yazmış, fakat yayımlayamamıştım. Bu yazıları da en yakın zamanda düzenleyip, tekrar yayına hazır hale getirip yayınlicam! Yaşasın bloglamaaaa!

0 yorum:

Yorum Gönder