Blog'da Köklü Değişiklikler

Merhabalar arkadaşlar. Blogu açalı neredeyse 1 ay oldu. Yaklaşık 3 haftadır sizlerle kişisel hayatımı, uğraşlarımı, işimi, aşk hayatımı anlatıyorum. Umarım yazılarımı düzgün ve anlaşılabilir bir üslupla anlatıyorumdur. Küçüklükten gelen bir şey sanırım ama yazı yazmaya nedense büyük bir ilgim var. Yazı yazmadan duramıyorum desem yeridir. Küçükken de roman yazmaya çalışırdım. 14-15 yaşlarındayken.. Annemi ve babamı da kaybetmemin etkisiyle kendimi yazılara verirdim sanırım. Şuanda yazılarımı burada, sizlerle paylaşarak yazı tutkumu az da olsa gidermeye çalışıyorum. Kendi kişisel hayatınızı anlatmak, roman yazmaktan, hikaye yazmaktan daha zor. Bu nedenle ben de zorlansam da yazmaya çalışıyorum. Yazılarımın yanı sıra, okuyucularımın göz zevkine uyum sağlamak için blogumun tasarımını da güncel tutmaya çalışıyorum. Blogum açıldığından beri (yaklaşık üç haftadır) aynı tasarımı kullanıyordum. Bugün, hatta az önce tasarımımı değiştirdim. Baştan yarattım denilebilinir. Umarım güzel olmuştur ve beğenmişsinizdir. Blogun tasarımını değiştirince, haliyle yazı yazma hevesim daha da arttı. Umarım daha kaliteli yazılar yazmayı, daha güzel bir üslupla anlatabilmeyi becerebilirim..

0 yorum:

Yorum Gönder