Uzaylılar Aramızda?!

Uzaylılara küçüklüğümden beri bilmediğim bir merakım var. Bir aralar da araştırmalar yapıyordum uzaylılar ve dünya dışı yaşam için.. Bugün ismini vermek istemediğim bir haber sitesinde "Aramızda uzaylılar var" diye bir manşet gördüm. Ben de hem bu haberi blogumda paylaşmak, hem de bu haber üstüne yorumlarımı yazmak istedim. Buyrun ilk önce haberi alıntılayayım;

İngiltere'nin en tanınmış bilim adamlarından Lord Martin Rees, uzaylıların aramızda olduğunu, bir hayvan ya da insan kılığına bürünmüş olabileceğini söyleyerek büyük bir tartışmanın kapısını açtı.

İngiltere'nin saygın bilim derneklerinden 350 yıllık tarihe sahip Royal Society'nin başkanı Lord Martin Rees, uzaylıların belki de aramızda olabileceğini, onların insan ya da herhangi bir hayvan kılığına girerek bizi şu an bile izliyor olabileceklerini söyledi. Kraliçe'nin de astronomu olan ülkenin en önemli bilim insanlarından Profesör Rees, "Biz aslında bizlere çok benzeyen birileri ile karşı karşıyayız. Belki de yüzümüze öylesine bakıyorlardır ve biz onları tanımıyoruzdur" dedi.

Uzaylıların bizim kavrayamayacağımız yaşam ve zekâ formlarının olabileceğini öne süren Lord Martin Rees, "Bir şempanze düşünün. O, kuantum teorisinden anlayamayabilir. Ancak bizim beyinlerimizin kapasitesinden öte bazı şeyleri algılayabilir" diye konuştu.

Evet, oldukça güzel bir haber bu. En azından benim için güzel bir haber. Çünkü bu konuya meraklı olduğum ve eskiden kimsenin kolay kolay inanmadığı "uzaylılar" meselesini arkadaşlarımla tartışırken; açıkcası hep benimle dalga geçerlerdi. Bu haberi duymak çoğu insan için korkutucu olabilir fakat benim için sevindirici oldu açıkcası. Bu arada bu yazıyı da burada bitirmeden önce uzay ve dünya dışı yaşam tarzında şeylere meraklı olanlar için bir kaç site önermek istiyorum.


Türkiye Sirius Uzay Bilimleri Araştırma Merkezi ( www.siriusufo.org )
Ufonet - Ufo ve Birçok Gizemli Olayı İnceleme-Tartışma Platformu ( www.ufonet.be )

0 yorum:

Yorum Gönder