PhotoShop Kullanamayanlara: PhotoFiltre


Merhabalar arkadaşlar. Bu sefer blogumda, sizlere bir program tavsiyesinde bulunmak istiyorum. Umarım bilmeyenler için faydalı bir paylaşım olur diye düşünüyorum. Günümüzde bir çok insan için PhotoShop öğrenmek ayrı bir meziyet. Bilgisayara çok ilgili olduğum için PhotoShop'u iyi biliyorum ve çok da iyi kullanabiliyorum! Bunun için çok mutluyum fakat benim bile kullandığım PhotoShop; acı bir itiraftır ki korsan! Zaten orjinal photoshop almak da ayrı bir salaklık denilebilinir! Yaklaşık 200-300 dolar gibi bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam. Ben de bu yüzden bundan sonra sizlerle PhotoFiltre dersleri paylaşacağım veya paylaşmaya çalışacağım :) Gördüğünüz görseli de tamamen, hiç bir katkı almadan sadece ve sadece PhotoFiltre ile yapıldı. Bu sadece PhotoFiltre'nin sade bir örneği. Aslında Photofiltre, Photoshop'tan pek eksiği olmayan bir "görsel değiştirme" programı. Görsellerinizi değiştirebilir, görsel yaratabilirsiniz. Ve bunları yaparken PhotoFiltre'nin basit ama kullanışlı yüzlerce fonksiyonunu kullanabilirsiniz. Ben "PhotoFiltre 10" programını kullanmaktayım. Şuanda PhotoFiltre'nin en yüksek sürümü bu. Normalde bu program paralı olmasına rağmen internetten full sürümünü ücretsiz olarak bulabilirsiniz. Bundan sonra blogumda PhotoFiltre derslerini paylaşamaya çalışacağım!

0 yorum:

Yorum Gönder