Sevgililer Günü'nde Biz

Evet. Karoline en son bana bir tokat atıp gitmişti ve ben hiç bir şey yapamamıştım. Bu olayın üstünden bir hafta geçti.. Ne yazıkki zaman herşeyin çözümü değil. Karoline'i yüzlerce defa aramama rağmen telefonlarıma çıkmıyor. En sonunda dün evine gittim. Konuşmak ve herşeyi anlatmak istiyordum. Sadece bir yanlış anlaşılma yüzünden çıktığımız ilk gün ayrılmıştık. Claire'ın hamile olduğunu öğrendiğimde çok şaşırdım ama bir o kadar da soğudum ondan. Dediğim gibi dün Karoline'in evine gittim. Herhalde kapı deliğinden kim var diye bakmamış olacak ki kapıyı açtıktan sonra beni görünce çok şaşırdı. Ve sonra;
Jack: Bak, herşeyi açıklayabilirim. O gün gördüğün kız sadece benim arkadaşım. Çok yakın bir arkadaşım. Erkek arkadaşından ayrıldığı ve erkek arkadaşından hamile olduğu için böyle bir şey gerçekleşti. Seni kaybetmek istemiyorum..
Karoline: Bunu nereden bilebilirim?
Jack: Çok uzattın bence. Sadece yanıma gelerek ağladı?
Karoline: İnanmam için bir kanıt niteliği taşımıyor?
Jack: Bak, daha en küçük bir şeyi bu kadar yürüteceksen hiç barışmayalım. Ama ben seni seviyorum. Bunu bil..

Diyip tam merdivenlerden aşağıya inerken birden;
Karoline: Dur! Ben de seni seviyorum.

dedi. Ve sonunda barıştık. Bir de bugünün (14 Şubat) sevgililer günü olması nedeniyle beraber dışarı çıktık ve bütün gün gezdik. Çok güzel bir gün geçirdik. Karoline'e güzel bir yüzük almıştım. Adını koymak anlamında değil ama yine de sevgililer günü için güzel bir hediye olmuştu. Daha ilişkimizin adını nişanlı olarak koyacak kadar iyi tanımıyorduk birbirimizi.. Gün sonunda Karoline'i evine bıraktım ve kendi evimin yolunu tuttum.. Buradan da herkesin sevgililer gününü kutlarım!

0 yorum:

Yorum Gönder