Twitter'da İlk Adımlarım

Uzun zamandır, çeşitli sosyal ağlarda bulunuyorum. Örneğin Facebook gibi.. Facebook'un temelleri, haliyle Twitter'dan daha farklı ve Facebook çok daha geniş alternatifler sunuyor. Fakat bunun yanında son günlerde, hatta son aylarda çok hızla gelişen ve ileride Facebook'un ezeli bir rakibi olacak gibi görünen Twitter var. Twitter'ı da "Friend Feed" takip ediyor fakat Friend feed o kadar da popüler değil, en azından Türkiye'de.. Son zamanlardaki Twitter popüleritesinin sonucunda Twitter'a ben de katıldım. Türkiye'de televizyonda da Twitter çok gündeme geliyor. Artık bir çok televizyon programı, canlı yayındayken izleyicilerinin yorumlarını Twitter'dan takip ediyor ve bunları canlı yayın sırasında da okuyor. Bu benim çok hoşuma gittiği için ben de bir Twitter hesabı açtım, hoş ve paylaşmaya yönelik bir teması var. Aynı Facebook'ta olduğu gibi "şuanda ne yapıyorsun" tarzı bir kutucuk var. Kutucuğa 140 karakterlik bir sınır olması dahilinde aklınızdan geçenleri, o anda ne yaptığınızı falan yazıyorsunuz. Gmail, hotmail gibi e-mail ve anlık iletişim hizmetlerinden yararlanıyorsanız, sizin irtibata geçtiğiniz kişileri otomatik olarak twitter listenize ekliyor. Bu da oldukça güzel bir sistem, tabii bunu yapmadan önce sizden bir onay istiyor, ne olur ne olmaz belki tanınmak istemezsiniz diye yapmışlar. O da güzel bir uygulama.. Fakat kesinlikle Facebook'un yerini tutmaz. Fakat az önce de dediğim gibi tv programlarına artık "telefonlarla" katılınmıyor. Devir Twitter'dan katılma devri :) Haa bu arada beni de Twitter'dan takip etmek isteyenler Buraya tıklayabilirler :)

0 yorum:

Yorum Gönder