Yeni bir tanışma

Dün işe gittiğimde, bize her zaman öğlen yemeği sağlayan firmayla, SONY'nin anlaşmasının bittiğini öğrendik. Bu nedenle bütün çalışanlara 1 saatlik öğlen yemeği molası verildi. İstediğimiz yerde öğlen yemeğimizi yiyecek ve bunun masraflarını aşırıya kaçmamak şartıyla SONY ödeyecekti. Ben de dün, bu fırsatımı uzun zamandır gitmediğim Burger King'e giderek değerlendirdim. 1 saatlik molanın yarısı yolda geçmişti. Sonunda Burger King'e ulaştığımda çok kalabalıktı ve neredeyse oturacak hiç bir yer yoktu. Yemeğimi almak için sıraya geçtim. Belki sıra bana gelene kadar insanlar kalkar da yer boşalır diye düşündüm. Bu saatten sonra başka bir restorana da gidemezdim. Çünkü öğle yemeği molamın dolmasına yarım saat vardı. Ben de hemen yemeğimi alıp oturmak için bir yer bulmaya çabaladım. Ama nafile! Alt kata da, üst kata da baktım ama hiç bir yer boş değildi. En sonunda birisi kalkınca hemen koşup oturdum! Sonunda yemeğimi oturup yiyebilecektim! Daha yeni yemeğimi yemeye başlamıştım ki bir hanımefendi; "Ne yazıkki hiç bir yer boş değil. Eğer sorun olmazsa oturabilir miyim?" dedi.. Ben de nezaketen "oturabilirsiniz" dedim. Ben zaten yemeğimi yarılamıştım ve bitince de hemen kalkacaktım. Bu nedenle benim için bir sorun olmayacaktı. Ne de olsa ne sevgilim vardı ne de beni kıskanacak birisi.. Konuşmaya çok istekli olmasam da muhabbet açmaya çalışıyordu. Muhabbet açıldı tabii. Laf, nerede çalışıyorsunuz falan filan diye giderken birden "kız arkadaşın var mı" dedi. Ben de doğruyu söyleyerek "yok" dedim. Bundan hoşlanmış olacak ki "sizin gibi yakışıklı birinin nasıl kız arkadaşı olmaz" diye sordu. Sadece tebessüm ettim. Ardından telefon numaramı istedi. Yine nezaketen vermek zorunda kaldım. Haa söylemeyi unuttum, ismi Karolina'ymış. Fransız asıllıymış fakat İngiltere'de büyümüş. Aksanının olmaması bu yüzden beni şaşırtmadı. İyi birine benziyordu fakat bana asılmaya çalışıyor gibiydi.. Yemeğimi bitirdim ve iyi günler dileyerek giderken "tekrar görüşeceğiz" dedi.. İşe vardığımda biraz gecikmiştim ama sorun olmadı.

0 yorum:

Yorum Gönder