Davet..

Hatırlarsanız, Claire'ı Pazar günü için sinemaya davet etmiştim.. Bugün Cumartesi, 2 kişilik sinema biletim hala duruyordu.. Ve ben ümitsiz ümitsiz yarın 2 kişilik biletimle 1 kişi sinemaya gidecektim! Hem de bir aşk filmine.. Filmin ismini vermek istemiyorum ama çok büyük bir başarı yakalamış, güzel bir aşk filmiymiş. Filme giden arkadaşlarımın hepsi bu yorumlarda bulundular.. Bugün, yani Cumartesi kara kara Claire'ın bir sevgilisi olduğunu kendi kendime söylerken birden telefon çaldı.. Arayan, dün telefonunu aldığım Karolina'ydı.. Pazar günü için bir işim olup olmadığını sordu. Ben de "yok" dedim, konuşmanın nasıl bir yere gideceğini merak ediyordum. Ardından bana "sinemaya gitmek isteyip istemeyeceğimi" sordu. Ben de "olur" dedim. Nasıl olsa iki biletim vardı.  Bir aşk filmine iki biletim olduğunu söyledim. Eğer isterse tabii ki başka bir filme gidebileceğimizi de söyledim. "Ben de o aşk filmine gitmek istiyordum zaten" dedi ve Pazar günü, sinemada buluşmak için sözleştik..

0 yorum:

Yorum Gönder