Manga İle Eurovision 2010

Bu yıl bayaa dedikodular oldu Eurovision 2010'a kimin veya kimlerin gideceği konusunda. İlk başta Manga deniyordu fakat bir süre sonra Tarkan dedikoduları çıktı. Hatta kesin olarak Manga'dan vazgeçilip Tarkan'ın eurovision 2010'a gönderileceği konusunda da az haber yapılmadı. O haberlerin yalan olduğunu da ben de az önce Haber Türk'ün sitesinde gördüm. Eurovision 2010 için Manga şarkısını hazırlamış. İngilizce bir şarkıyla katılacaklarmış. Hatta Mazhar Alanson Twitter'ında şarkıyı çok beğendiğini ve başarılar dilediğini söylemiş. Yani en azından Haber Türk'te böyle diyordu. İsterseniz buradan habertürk'ün haberine ulaşabilirsiniz. Buraya tıklayarak da Manga'nın Eurovision 2010 şarkısını dinleyebilirsiniz. Ben dinledim ve bana pek iddialı gelmedi. Belki Avrupalı insanların geri kalanı böyle düşünmez ve oy verirler ama bana pek yükseklerde tutunabilecek gibi gelmiyor. En azından Manga'nın bu sene gösterdiği "büyük" ve "ihtişamlı" şarkıların yanından bile geçmez diye düşünüyorum. Top 10'larda ilk sıralara yükseldiği o şarkılarına kıyasla aralarında en kötü şarkı bu olmuş bence. Tabii siz ne düşünürsünüz, oylamaya katılacak olan Avrupalılar ne düşünür bilemiyorum!

0 yorum:

Yorum Gönder