Sinema'da..

Evet bugün büyük gündü! Bugün Karoline ile sinemaya gittik. Ama sizlere herşeyi en başından anlatacağım. Sinema akşam saat 19:00'daydı. Akşama doğru hazırlandım ve koca bir parfüm şişesini neredeyse üstüme boşalttım denilebilinir. Filmin başlamasına bir saat kala evden çıktım ve sinemanın bulunduğu büyük alışveriş merkezinin yolunu tuttum. Filmin başlamasına 45 dakika kala oradaydım. Karoline'e SMS (kısa mesaj) attım; "ne zaman geleceği" hakkında. 15 daika içinde orada olacağına dair o da bana SMS attı. Ben de o gelene kadar sinemanın girişinde bulunan masalardan birine oturup Karoline'i bekledim. Karoline'i beklerken de buz gibi bir Ice Tea içtim. Nedense çok heyecanlıydım. İlk buluşmam falan da değildi, üniversite zamanımda çok çapkın olduğum için her gün başka bir kızla buluşuyordum. Heyecanımın nedenini daha anlayamamıştım ama nedense aşırı bir heyecan vardı üstümde. Nedenini bilmediğim bu heyecan, Karoline'i gördüğümde daha da arttı. Beni görünce hemen geldi ve beni öptü. En son görüşmemizde bırakın bunu sadece uzaktan merhabalaşmıştık. Gerçi bundan önceki görüşmemiz ilk tanışma faslıydı. Sanırım sinemaya gitmemizden ve gittiğimiz filmin bir aşk filmi olmasından kaynaklanan bir özgüveni vardı ki beni selamlamak adına direkt dudağımdan öptü. Ben de karşılık verdim haliyle. Ardından film başlayana kadar oradaki kafede oturup sohbet ettik. Sanırım sevgili olmuştuk.. Benim için de iyi olmuştu aslında. Karoline çok güzel bir kızdı ve Claire'i de bu şekilde unutabilirdim. Filmin başlamasına 10 dakika kala mısırlarımızı aldık ve sinema salonuna girdik. Sinemalarda küçüklüğümden beri en arkada oturma gibi bir hevesim vardır. Önde oturunca rahat rahat seyredemem. Bu nedenle de 2 bileti de en arkadan almıştım. En arkadaki koltuklarımıza oturduk ve filmin başlamasını bekledik. Film boyunca Karoline elimi tuttu. Bu benim de hoşuma gitmişti. Filmin sonunda erkek ile kadın ayrılıyorlardı ve neredeyse bütün salon ağlıyordu. Ben ağlamasam bile gözlerim dolmuştu. Karoline'in de gözlerinden yaşlar akıyordu. Filmden çıktık ve yine kafede otururken birden ağlayan bir kadın benim üstüme doğru koşuyordu. O kadının Claire olduğunu anladığım zaman ne yapacağımı bilemedim. Claire ağlayarak bana sarılıyordu. Ağzından çıkan tek kelime; "beni aldattı" idi. Ben o anda ne yapacağımı bilemedim. Karoline ile çıkmaya başlamıştık ama Claire'a hala bir şeyler hissediyordum ve o da şuanda benimle olmak istiyordu. Lanet olsun! Kaç insanın hayatında bu tarz şeyler olur ki. Bir şeyi çok istersiniz, zamanında olmaz ama sonunda en olmadık yerde gerçekleşir ve bu sizin hayatınızda önemli bir yere mal olur. Claire bana hala ağlayarak sarılıyordu. O arada Karoline "o kim" diye fısıldadı. Ben de "uzun hikaye" dedim. O da "anlaşıldı" diyerek gitti. Giderken de bir tokat çaktı. Anlaşılan Claire'ı benim sevgilim sanmıştı. Şimdi elimde olanı da yanlış bir anlaşılma yüzünden kaybetmiştim..Claire, sevgilisinden ayrılmıştı. Meğersem o da sevgilisiyle, Karoline ve benim gittiğim filme gitmiş. Hatta aynı seansa girmişiz. Claire'ın anlattığına göre sevgilisinden hamileymiş ve sevgilisine bunu filmdeyken söylemiş. Sevgilisi de ters tepki vermiş.. Durum buymuş yani.. Şimdi Karoline, benim Claire'la da bir ilişkim olduğunu düşünüyor olmalı! Lanet olsun! Ben bu durumu nasıl düzelticem!

0 yorum:

Yorum Gönder