Babam hakkında mesajlar alıyorum!

Bunu blogda paylaşıp paylaşmamayı çok düşündüm ama bu blogu ilk açarken hayatımda olan herşeyi anlatacağıma dair kendime söz vermiştim. Bu yüzden şuanda bunları yazıyorum. İlk yazılarımda bahsettiğim gibi 11 yaşımdayken babamın bir trafik kazasında öldüğünü öğrenmiştim. Aynı şekilde aynı trafik kazasında annem de ölmüştü. Ya da bana öyle söylemişlerdi. Öyle ki mezarlarına cesetleri gömülmedi. Çünkü cesetleri asla bulunamadı. Ben de yıllardır mezarlarına sırf anmak için giderim. Ne de olsa annem ve babamın gömüldükleri yer orası.. İçinde kemikleri olmasa bile.. Her neyse.. Geçen gün elektronik posta adresime bir e-posta düşmüş. E-Posta şu şekildeydi;


Gönderen: Bilinmeyen Gönderen
Konu: Unknown
Mesaj: f4th3r 15 411v3
Bir zamanlar bu tarzda eşlemeleri öğrenmiştim. Hangi sayı hangi harfe benziyorsa o harfi temsil ediyordu. Örneğin 4 rakamı A harifini, 3 rakamı E harfini, 1 rakamı İ-I veya L harfini temsil ediyordu. Buna göre mesaj "father is alive" oluyor. Bu da sanırım bana "baban yaşıyor" mesajı vermek istiyor. Ama babamın öldüğünü biliyorum. İşin garip olanı hotmail'ime gelen mesajın göndericisinin "unknown" olarak yazılması. Yani herhangi bir e-posta adresi yok. Ayrıca bu mesaj bir defada 250 defa e-posta olarak gönderilmiş. Yani bu e-postadan 250 defa bir günde hatta aynı saatte, aynı dakikada gönderilmiş. Ya birisi bana şaka yapıyor ya da hakkaten ilginç bir şeyler oluyor. 11 yaşında babam öldüğü ve cesedi kazadan sonra bulunamadığı için; sanırım yaşdan dolayı ölmemiş olabileceği ihtimali üzerinde durmamıştım ama lise çağlarımda çok kafamı kurcalayan bir soru olmuştu babamın yaşıyor olabileceği ihtimali.. Ama zor ya. Sanırım birisi bana şaka yapıyor!

0 yorum:

Yorum Gönder